Hülyék!
Na jó, kifejtem.
Korábban is olvastam már a chemtrailről (miszerint a repülőkről permeteznek ránk mindenféle "halálcuccot").
Simán kiröhögtem őket, de most épp a 444!-en volt egy cikk. Na nem mintha a 444! egy komoly hely lenne, de sokan olvassák (többen mint ezt, szó se róla. Ámbár ismered a viccet: "Egyél szart! Százmillió légy nem tévedhet!..." :D ).
Szóval az "érvek" (jól látod, idézőjelben)
- Nem tudsz úgy kilépni az utcára, hogy ne látnál kondenzcsíkot az égen. De tudsz! Na mindegy, tényleg sok a repülő, ezért sok a csík is. Ez mit jelent? Másoknak (nem magyar, átlagjózsibácsinak) van pénze repülni. Nyaralni, üzletelni, rokont látogatni, vagy csak úgy. Vagy bármi. De nem üres repcsik repkednek (A'lmos vezér éppen nem repked már...). Mondhatnám úgy is, nem a csík tolja a repülőt. Azért repülnek mert van utas, meg szállítandó árú. Nem olyan bonyolult ez. Kezdésnek akár fel is foghatja bárki (22-es IQ felett).
Azt is mondják, hogy sokféle kondenzcsík van. Na ja. Azért a mai zsúfolt légterekben nem mindenki azonos magasságon (lásd azonos légköri viszonyok) repked. Ez nem olyan, mint az autópálya, hogy csak 2D.
A cikk egyik legprimitívebb kérdése: "Ki utazik ennyit? Ön például hányszor ül repülőn egy évben?"
Vazze! És ha NEKEM 5 éve nem volt balesetem, akkor nem kell mentő se, ugye???
Ki repked? Nézd meg itt, idióta: http://www.flightradar24.com/47,20/7
Igen, pont ennyien vannak most felettünk! Na?
Még egy gondolat kondenzcsíkról: olyan is van, hogy az egyik repcsi húz csíkot, a másik meg nem "ugyanott". Ami persze nem "ugyanott" van (max. lentről nézve), mert ha akár egy km-el feljebb/lejjebb, már lehet annyi eltérés, hogy az egyik húz, a másik nem (lásd még túlhűlt levegő/gáz).
Aztán gondolj arra: amit fentről (8-10km) kiszórnak, azzal (főleg ha aeroszol) elég nehéz "célozni". Tehát az is kap belőle, aki "szóratja". Sok olyan személyt láttál, aki gázmaszkban, "vv" ruhában (vegyivédelmi, ha nem lettél volna katona...) mászkál pl. a Rolls-Royce-ával?.. Mert ha nem, akkor ő is ugyanúgy "benyelné". Akkor meg miért szóratná?..
Szólok, olyan magasról kiszórva, még a Parlamentet (White House-t) se kerülné el...
Folytassuk: "Ezek a gépek pont akkor tűnnek fel, amikor a családok a szabadban vannak" Ja, vazze, mert éjszaka nem látod őket, meg tényleg éjszaka kevesebben is repülnek.
Egyszer ugye:
http://www.flightradar24.com/47,20/7
másrészt:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7nX7ittld2I
(Mellékesen a számok: naponta átlagosan 93 000 polgári repülő indul útnak a világ közel 9000 repülőteréről. Az is kiderült, hogy minden pillanatban 8-13 ezer repülőgép tartózkodik a levegőben!)
A videóból az is kiderül, hogy nappal sokkal több repülő közlekedik, mert ahogy elér a napfény egy-egy területet, ott azonnal megélénkül a forgalom. Nem, nem azért, hogy "permetezzenek", hanem mert a Zemberek főleg nappal repülnek (akár turistáskodnak, akár bizniszelnek...)
Aztán van egy halom kép az interneten (már itt röhögök: "ami az interneten fent van, az biztos igaz, különben miért lenne fenn?"... :D ), amin repülőkön furcsa dolgok vannak. Persze, ha pl. fingod sincs, hogy mit mire használnak. Én se ismerek minden cuccot/kütyüt, de azért mert nem ismerem, még nem biztos, hogy "halálos fegyver" pl. a közel-keleti helyzet miatt egyes (civil!) repülőkön vannak védelmi eszközök is: infracsapda-szóró, rakéta közeledésre figyelmeztető szenzorok, stb. És van pár kísérleti gép is, amin egy csomó "extra" cucc van (és még mindig nem "halálos fegyver"...)
Ez se UFO, még ha furcsa is:
Egy nem-hétköznapi "minyó" (gyk: Mi-8)
http://www.hunaf.hu/rovatok/fegyverek/mi8/hip/ (görgess le a Mi-8PPA (Hip-K) -ig
Ez egy légi vezetési pont.
Akik meg a Városligetben eltévednek, és nem találják meg a többi chemtrail hívőt, azokról meg had legyen meg a magánvéleményem. Mindenesetre nem a kondenzcsíkokban látom a problémát...:D
Nem szégyen az, ha nem értünk mindenhez. De ha ezzel a (nulla) tudással menőzünk, az elég gáz.
Röviden összefoglalva:
Nem mindegy, hogy okosok hülyéskednek, vagy hülyék okoskodnak... :D